11 apr. 2009

Daca stie cineva sa ma ajute….

Sunt Petty din Cluj-Napoca cu o veche problema care pare san u mai aiba sfarsit. Locuiesc in casa nationalizata, cumparata de la revolutie 1989 cu teren afferent, lucru pe care eu nu il inteleg deoarece nici un avocet nu a stiut sa imi explice ce inseamna: teren afferent…terenul de sub casa, sau imprejmuirea? La inceput in 2007 a venit un domn pe nume Mircea Crisan, care pretindea ca este proprietarul acestui teren, ca la cumparat de la mostenitor… Mostenitorul care ar fi , nu se stie cine, deoarece proprietarul terenului murise la doi ani inainte de revolutia din 1989. Cerandui acestui individe pe nume Mircea Crisan niste dovezi mi-a venit doar cu copii care nu au nici un inteles. Prezentandu-ma la Primaria din Cluj-Napoca, si vorbind unei doamne functionare de aici imi spune ca: Mircea Crisan a lucrat ca si topograf la primarie timp de doi ani. Tot primaria nun e mai permite sa achitam chiria terenului din spatele casei pentru ca spun ei s-a revendicat terenul. La aceste masuri am cerut niste explicatii la care am primit raspunsul pe loc…daca nu imi convine, sa fac greva in fata primariei…. In 2008 vecina de langa mine isi vinde casa. Parintii mei primesc o somatie de plata a chiriei pe terenul din spatele casei, au de platit 2000 lei reprezentand chiria pe anul 2007. Parintii mei interesanduse la primarie ce vrea sa insemne asta, sa li se dea o explicatie, functionarii acestei institutii au incercat sa ascunda aceasta somatie pentru a ii pierde urma. In 2009 dupa decesul tatalui meu si odata cu noul proprietar (vecin din casa de alaturi), apare anenintariile din partea acestuia la aderesa mea ca voi fi batut, mi se spune asta atat verbal cat si telephonic prin injuri, mama mea este mereu stresata ca nu are ce cauta in propria ei curte la care platise de 45 de ani chirie, Iar primaria nu da nici pe departe semen ca ar putea remedia situatia. La problemele pe care le intampinal si situatia care ne preseaza, nun e permitem un avocet, nu de alta dar aceasta casa a cumparat-o parintii mei la prêt dublu pana acum. In toata aceasta poveste sunt implicate atat avocati cat si functionari publici. Am incercat anul trecut sa dam acest caz in mass-media, lucru care nu s-a putut. Toti care aud povestea aceasta se retrag, deoarece sunt numa mari si sonore care sunt manjite de escrocherie in povesti asemanatoare acestuia. Pana si presedintele Traian Basescu cunoaste partial aceasta situatie, deoarece primise o scrisoare de la mama mea care se aflase in Spania, si chiar primise confirmarea , raspunsul de la dansul. Cu toate astea suntem zilnic stresati si amenintati atat de situatia create de primarie cat si de noul meu vecin. 10 Aprilie 2009 Vecinul mi-a daramat gardul, fara sa ating acel gard a sarit la mine sa ma loveasca amenintandu-ma chiar in fata fostei propietare. 11 Aprilie 2009 Primesc pe telefon un mesaj de amenintare adresata mie si mamei mele……Pe strada mea mai sunt alte doua cazuri de abuz in care primaria este implicate si chiar data in tribunal…. Repet nu imi permit un avocet…. Cum pot sa rezolv acest caz, pentru a-mi regasi linistea de altadata? Va multumesc celor ce ati avut rabdarea de a-mi citi aceste randuri.
Trimiteți un comentariu