16 apr. 2009

Pasti Fericite!

La Bucuresti:
1. Vineri se deschide cel mai mare club gay din Romania 2. Concurs de fotografii cu super premii 3. Vreau sa organizez un grup in cadrul marsului gayFEST de anul acesta. Poate te implici si tu! Lucian p.s. caut iubit p.s. 2. te invit sa-mi calci pragul pe noul meu blog: http://www.gayinbucuresti.blogspot.com/
COMUNITATEA ESTI TU! Vino sa aratam adevarata fata a comunitatii gay. Angelicuss impreuna cu voi iese anul acesta la mars... toti cei care ne ascundeam si nu ne simteam reprezentati... sa nu fim clowni, ci oameni simpli, pasnici, cu bun simt... pentru ca asa suntem noi de obicei. Ceilalti trebuie sa ne vada si sa ne cunoasca asa cum suntem. Propun sa fim imbracati in negru (un simplu tricou, camasa) pentru a ne distinge ca grup (si pentru a aduce acel senzational cautat de tv-uri care sa inlocuiasca imaginile cu travestiti). Va este teama ca puteti fi recunoscut? Veniti cu o masca...tot neagra. In piept ar fi cool daca ne-am prinde cu bolduri cate o foaie A4 pe care sa scrie cu carioca un nume, pseudonim, varsta si un lucru interesant (ex.: Cristi, 24 de ani, student; Catalina, 32 de ani, iubesc viata; Sunt Mihai si sunt doctor stomatolog) (adic eu boldurile si cariocile). Si pentru ca se vrea un mars si nu circ, vom pastra tacerea... pentru noi va fi un mars al tacerii ca si o reactie la homofobia din societate. TREBUIE sa iesim cu totii, sa ne luam inima in dinti, sa ne ascundem in spatele mastilor SIMPLE daca e cazul, dar sa iesim civilizat, sa uitam ce am vazut anii trecuti la "paradele gay" si sa facem NOI, altceva. Ca doar e marsul comunitatii, nu? Deci al nostru! Daca ideea mea, va place si vreti sa va implicati si voi. Astept reactii si suport. Manusa a fost aruncata. Va multumesc ca mi-ati acordat timpul vostru.Lucian Dunareanu, in calitate de gay simplu, cu initiativa din Romania Cateva lamuriri despre initiativa mea de GayFEST Tocmai de aceea m-am semnat asa, tocmai de aceea am folosit expresia "ce vreau eu sa fac" si din acelasi motiv am folosit des acest pronume personal.... ca sa fie treaba clara:INITIATIVA ORGANIZARII UNUI GRUP DE TIPI IMBRACATI LA FEL, LINISTITI, PASNICI, CU FOI A4 CU MESAJE, UN MARS AL TACERII... AL BUNULUI SIMT, FARA CIRC SI TRAVESTITE IN GRUP (si aici nu e vb. de discriminare)... E O INITIATIVA PERSONALA, A MEA, CA SI GAY CARE TRAIESTE IN ROMANIA.ACCEPT NU ARE NICIO IMPLICATIE SI CEI DE ACOLO NICI NU STIAU PANA NU AM SCRIS PE BLOG.CONSIDER CA ESTE UN MARS AL INTREGII COMUNITATI (ASA CUM ESTE PROMOVAT IN PRESA) SI FIECARE ESTE LIBER SI ARE DREPTUL, CA SI MINE, SA VINA CU CE IDEE VREA.ASADAR EU, SI SPER IMPREUNA CU VOI, VREAU SA ORGANIZEZ ACEST GRUP.Si astept inca sustinatori ai acestei idei... cei interesati sa faca parte din acest grup, poate primi toate informatiile adaugand in lista de mess ID-ul de yahoo messenger: grup_mars (acesta este o copie de pe invitatia lui Lucian Dunareanu) http://www.gayinbucuresti.blogspot.com/ http://www.angelicuss.beanangel.ro/
Accept organizeaza pe data de 18-24 Mai la Bucuresti GAY FEST 2009 , mai multe informatii la http://www.gay-fest.ro/ castigi premii daca esti blogger, citeste pe http://www.accept-romania.ro/
De asemenea la Brasov va avea loc pe data de 25.04.2009 se redeschide club V, str Vasile Lupu, nr 30, Brasov 0727006521
La Cluj bine cunoscutul local Angels, care isi are usile deschise, str Virgil Fulicea, nr 17, Cluj-Napoca 0754864373
Trimiteți un comentariu