25 iun. 2009

Cand spui criza economica trebe sa te gandesti bine, cine te fura in Romania

Din 2007 Decembrie ma-m abonat la telefonia mobila Cosmote, la un abonament de 3 euro. In 2008 Ianuarie mi s-a parut ca platesc prea mult fara sa beneficiez de asa zisele minute gratuite pe care le are acest abonament. Am cerut explicatii atat prin telefon cat si personalului, reprezentantilor Cosmote, unde mi s-a spus clar ca eu am abonament de 3 euro. In data de 04/05/2009 am inchis telefonul pana in data de 08/06/2009 neavat astfel nici un cost suplimentar la abonamentul Cosmote. Taxarea lunara se face din data de 03 a luni pana in data de 04 a luni urmatoare…. La factura din data de 10/06/2009 abonamentul meu, brusc este de 6 euro. Cerand dinou explicatii mi se spune ca am un abonament de 3+3 euro. Lucru care pe contract nu apare, si nici cel putin nu ni s-a spun asa ceva la incheierea contractului. De fiecare data vorbesc si mi se explica de catre alt reprezentant Cosmote, care se schimba de pe o zi pe alta, si de fiecare data alta varianta care imi spune ca este de 6 euro. Insa eu nu am incheiat contract de 6 euro ci unul de 3 euro, care de fapt ma costa 6 euro.

Subsemnatul T P L, domiciliat in Cluj-Napoca Abonat al serviciului UPC. Am neplacerea de a va aduce la cunostiinta faptul ca in contractul incheiat de mine (beneficiarul servicilor oferite de UPC), nu este specificat plata servicilor din doua in doua luni. Exemplu: in luna februarie a.c val fact.116699952-00/01 02 09 a fost de 128.29 lei,voind sa achit valoarea fact integral,adica 128,29 lei,la caserie,casier ID C00787,mi s-a incasat suma de 56,93 lei ,motivand ca diferenta fata de factura este pentru recalculare.Solicit prin prezenta justificari plauzibile a acestor modalitati de incasare necomforme cu clauzele contractule .Mentionez ca suma de pe factura actuala cu nr 118040972-00/01 03 09 este de 128,29 lei iar in sms UPC/uli e comunicata suma de 173,67 lei,astfel de neconcordante au mai aparut si in lunile anterioare,drept pentru care am sesizat telephonic atat UPC/ul cat si Protectia Consumatorilor,fara sa primesc niciun raspuns din partea UPC.In cazul in care nu voi primi un raspuns in scris referitor la aceasta sesizare,in termenul legal,voi inainta plangerea mea Oficiului pentru Protectia Consumatorului.

Si totusi cine a zis ca Romania este o jungla a avut dreptate, Romania nu a avut si nu va avea niciodata o ordine sau o lege clara....

Trimiteți un comentariu