6 iun. 2009

Motanul meu




Motanul meu Piluc si o pisica din vecini urcau scarile de pe Cetatuie, la care Piluc ii spune pisici: -Vai, draga ai un fund mare cat o masina de spalat! Pisica nu spune nimic…Vine seara, Motanul meu Piluc ii arde un mare chef de sex, la care pisica vecinului ii spune: -Eu nu dau drumul la masina de spalat pentru o carpa, mai bine spal-o de mana!

Si depre mine:

Am o pasiune nebună în a ajuta oamenii. Mă implic în voluntariat de prin 2001. Cred într-o societate implicată, valori, principii ... Vreau o lume mai bună și cred în oamenii potriviți la locul potrivit. Visez, sper dar nu mi-e jenă să mă implic, pentru ca visele să devină realitate. Îmi place să-mi petrec timpul alături de oameni care sunt pasionați de ce se întâmplă în jurul lor și nu se sfiesc să se implice în activități care au scopuri nobile. Evit cât pot de mult să judec oamenii, dar aș vrea să văd mai mulți oameni care în loc să descoase, să demonteze, încearcă să construiască ceva. Mi-ar face plăcere să văd mai multe principii și mai mulți oameni implicați în societate. Asta nu-i un jurnal on-line. Nu vei afla de aici ce-am mancat azi si nici ce-am mai iubit.Sunt gandurile si gandurile unui om normal. Om care-si traieste viata, isi face meseria, isi creste animalul, isi plateste ipozitele si taxele si incearca sa mai deschida gura din cand in cand.
Trimiteți un comentariu