28 feb. 2010

In dragoste soarta e cruda...

In viata totul e foarte ciudat, de facpt noi ca fiinte umane suntem ciudati, cu cat credem ca stim mai multe cu atata de fapt nu stim nimic. Ne descoperim mereu ceva nou la noi insine, noi insine suntem plini de mister si surprize neasteptate. Ti s-a intamplat vreodata sa iubesti in tacere si sa nu poti face nimic din cauza sorti? Ti-ai dorit vreodata sa obtii ceva imposibil si sa ai prostul noroc sa nu te mai trezesti la realitate, si sa traiesti in propria lume a visurilor create de tine insusi?
Ei bine, eu am trecut prin asta si inca mi se mai intampla. Nu pentru ca sunt naiv, ci doar pentru faptul ca suntem fiinte umane cu suflet care inca mai au sentimente. Oricum lumea robotizata spre care tiinde stiinta, este inca departe de noi ca fiinte create, nu asamblate. Imi dau seama ca nu ma cunosc pe mine indestul, si ca cu fiecare noutate am o reactie uneori necontrolata. Chiar daca pare exterior, adica vizibil ca m-as controla, de fapt in interior dorinta este de regula alta, rareori se nimereste ca dorinta sa fie egala cu realitatea.
Acum aproximativ cinci ani, un bun amic de familie dintr-un alt oras decat Clujul, a locuit la mine in chirie, si in ziua de azi cu Catalin suntem ca si fratii. El avea un iubit Bogdi, desi era nesuferit chiar si de colega mea de munca Lucia, care nu avea o impresie tocmai buna de el ca si comportament si trai de viata pe care Bogdi il avea, si inca il are. Lumea mereu va judeca in lipsa de cunostiinta si asta nevrand. Mie, Bogdi mi se parea un tip simpatic si de viata si asta pentru ca comportamentul lui fata de mine era si este de nota zece. Desi niciodata nu a fost atat de apropiat de mine Bogdi nu a lasat vreodata impresia ca m-ar dorit intr-o relatie mai intima. Dupa doi ani Catilin a plecat din tara in Grecia unde s-a si stabilit, cu toate astea si in ziua de azi suntem la fel de uniti toti trei. Doar ca nu stiu ce mi-a venit sa ma atasez tot mai mult de Bogdi. Ii respect pe amandoi, chiar daca ei nu mai au relatiea de prietenie pe care o avuse, cu mine au ramas la aceea relatie de amicitie. La Catalin am fost in Grecia in vizita si ma-m bucurat foarte mult de primirea pe care am avut-o de la el, si asta cand ma gandesc ca relatia dintre noi nu s-a bazat niciodata pe sex. Bogdi este si el un dulce, ma facut de fiecare data sa ma simt foarte bine in prezenta lui. Chiar am ajuns asa de deschis fata de el incat ia-m zis ca mi-as dori o relatie cu el. Si acum imi este greu de crezut, dar a fost ata de finut cu mine incat nu pot sa zic nimic nici acum, nu ma facut sa ma simt deloc jignit a fost un refuz care nu putea sa ma afecteze sub nici o forma. Chiar a avut rabdarea si bunul simt sa imi explice faptul ca el vede in mine un frate, iar o relatie mai intima crede ca va pune capat acestei fratii, nu isi doreste decat relatia noastra sa ramana la nivelul care a fost si este, si inca mai este. Eu inca il mai iubesc si mai visez la o relatie cu el, dar astea se implinesc doar in visele mele seara de seara. In realitate imi pastrez legatura cu el asa cum el si-o doreste. Nu indraznesc sa ii mai zic nimic, chiar imi este teama sa nu il pierd, si atat cat am de la el in prezent, ma face sa zambesc mereu si ma simt fericit in prezenta lui.
Si viata e plina de surprize, situatia se mai schimba. In vara anului trecut cunosc un grup de oameni foarte uniti si care mereu imi da impresia ca sunt o familie. Patronul clubului Sydney, Laurentiu cu un caracter puternic si de lider al familiei, Dani un angajat al lui un alt tip foarte prietenos si cu mult bun simt, Adi din aceiasi asa zisa familie, chipes si amabil de fiecare data. Alti doi din acesta familie cu aceleasi calitati, greu de gasit in lumea gay. Ma-m atasat foarte repede de acestia, ma atras la ei unitatea si buna lor intelegere care dinou nu implica viata sexuala. Sunt asa de rari oamenii care nu se bazeaza pe sex si totusi pot pastra o relatie de adevarata prietenie, as putea spune ca astfel de oameni chiar sunt pe cale de disparitie mai ales in comunitatea gay, unde cam totul se rezuma doar la sex. Surprinzator intre acesti oameni nu exista nici macar apropouri, totul ramane la stadiul de glume siropoase care se observa din calmul si atentia cu care o spun, faptul ca intentia lor este sa pastreze o relatie nepatata fata de placerile trecatoare. Dar ma-m luat cu vorba si era sa uit ce am descoperit la mine intamplator. Am ajuns in cercul lor in care ma simt atat de bine incat de multe ori abia astept sa ma revad cu ei, mereu am ce discuta cu ei, mereu facem lucruri constructive impreuna, sunt un nou membru al familiei lor, cel putin eu ma simt asa, pentru ca ei ma fac sa ma simt asa.
Am ajuns sa imi placa foarte mult de unul din ei, dar ramane tot in topul dorintelor si a viselor neimplinite. Chiar daca ma-m scapat si ia-m zis sau cel putin am facut o gluma de genul. A fost receptiv si a luat atitudine, dar o atitudine foarte potrivita si de om calculat. Iata ca nici nu sa simtit in acest grup vreo tensiune din aceasta situatie. Mie mi-ar fi jena sa mai incerc asa ceva si frica de a nu pierde ceea ce rar gasesti in ziua de azi. Nu ma asteptam sa ma duca dorinta atat de departe. Si culmea, de fiecare data cand ultimul baiat pe care mi-l doresc ca si relatie, daca ma respinge revin cu dorinta la celalalt. Eu ma mir de asta deoarece nu am avut decat cinci astfel de dorinte in douazeci de ani. Prima mi-a reusit si am stat Vigeay impreuna un an de zile, cu OG. a doua relatie la fel am stat trei ani de zile, cu ceilalti trei nu mi-a mesr. Si totusi un fenomen destul de rar, pastrez o relatie de prietenie foarte buna cu toti acestia chiar si azi.
Si chiar cred in steagul gay, care are sase culori, fiecare culoare are o simbolistica a situatiilor din viata unui gay, mai pe inteles: viata de gay este foarte colorata. Cu toate dorintele mele si visele neimplinite , nu am fost si nici nu voi fi, asa cum s-ar spune: usa de biserica. Si stii de ce? Pentru ca sunt om inzestrat cu simturi, ochi si pe langa toate astea si cu ceva hormoni, pe care trebe sa ii mai potolesc si eu ca oricare fiinta. Cati dintre noi nu am avut astfel de nevoi?... Cu exceptia celor ipotenti., scuze.... Am avut de multe ori intalniri pe internet sau si fata in fata, dar foarte rar cand am ales sa imi potolesc hormonii cu un nou cunoscut. Si asta dupa cum stim cu toti datorita preferintelor pe care toti le avem: "ori arata prea bine baiatul", ori ne este teama sa nu fie alceva decat pretinde ca este. La mine a mai fost si teama de a nu lua alte surprize, si faptul ca nu ma atrage din punct de vedere sexual un cunoscut recent de cateva minute. Asta ma surprins iar la mine ca ma atrag din acest punct de vedere doar cei pe care ii cunosc de ceva timp, zile sau chear luni. Desi am debutat in lumea gay cu o impresie pe care nimeni nu ar mai recunoaste-o in zilele noastre, chiar daca lumea nu s-a schimbat atat de mult decat tenologia.
Cand am intrat in lumea gay, am avut cam vre-o trei parteneri de pat intr-un timp scurt , unul la doua sau trei zile, si asta doar ca ma atrageau fizic si clocoteau hormonii in mine. Dar dupa ceva timp nu am mai procedat asa si asta pentru ca poate incepeam sa ma maturizez din punctul acesta de vedere, stiu clar ca incepeam pe langa faptul de a-mi potoli setea de sex sa si dezvolt in mine sentimente care deveneau din ce in ce mai puternice decat nevoia sexuala. Tuturor ni se intampla asta dar ne este rusine sa recunoastem poate sau probabil avem motivele noastre sa nu recunostem, faptu ca: unele persoane ne atrag doar din punct de vedere fizic si din dorinta de a stinge trupul fierbinte si insetat de sex, iar unul sau posibil doi care sa ne atraga din punct de vedere emotional, sentimental. Chiar si cei care se cred foarte rigizi si lipsiti de sentimente, stiu ca undeva in adancul subconstientului exista o picatura de sensibilitate. Nu ti sa intamplat niciodata sa iti fie o persoana sau o fiinta indiferenta, si cu ocazia unui eveniment mai placut sau mai putin neplacut sa iti dai seama ca defapt acesta prinde un oarecare, atentie in viata ta? Mie mi s-a intamplat.
In viata mea cu cativa ani buni in urma, am avut norocul sa cunosc un tip foarte ok, dar la vremea aceea nu gandeam ca si azi. Nici macar nu dadeam importanta acestui tip pe nume Alin, si asta pentru ca mi se parea fitos si cu nasul pe sus. Asa il etichetase-m pe vremea aceea deoarece cunosteam doar ceea ce auzeam de la altii si ceea ce vedeam de la distanta la el. Si asta a durat cam aproximativ un an, pana in ziua in care am avut neplacuta situatie de a certa cu un amic. Necunoscandu-ma, Alin a fost printre putini mei prieteni actuali care a stiut sa vorbeasca in asa fel fara sa jigneasca pe nici unul dintre mine si cel cu care ma certasem. In viata cat traim tot invatam, am observat la acest om o alta latura a existentei lui pe care eu nu aveam cum s-o cunosc deoarece incapatanarea mea nu mi-a dat ocazia sa il cunosc. Astfel printr-un simplu gest sau o mica vorba am ajuns sa discutam si chiar sa ne cunostem, sa legam o prietenie, deoarece descoperisem lucruri comune la noi.
Asa ca si in ziua de azi am vise neimplinite si dorinte ca orice om, dar sunt sigur ca voi mai descoperii in mine si alte necunoscute in prezent... Numele unor persoane in aceasta mic articol, nu sunt reale....
Trimiteți un comentariu