11 dec. 2010

Cunoaste-i şi asculta-le vocea prin fotografie!

16 Decembrie 2010
Psihologia Sexualitatii
Seminar, Ora 09:00
Amfiteatru Margineanu
Conf.univ.dr. Alina Rusu
In cadrul acestui seminar va avea loc o expozitie numita: Let’s start queer art”

Tinerii care au realizat aceasta expozitie sunt tineri asemeni celor ca tine, celor ca sora sau fratele tau, copilul tau, prietenul, vecinul sau colegul...adica la fel de banali si comuni, la fel de unici si speciali la fel de talentati si de creativi...si sunt persoane LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender)

Aici vei regasi o parte din ceea ce ei sunt si simt, din ceea ce Ii pasioneaza sau Ii preocupa, o parte din ceea ce iubesc...

Expoziţia reprezinta etapa finala a unui workshop de fotografie desfaşurat la sediul Asociaţiei ACCEPT In perioada iunie – octombrie 2010. Expoziţia cuprinde un numar de 30 de fotografii, selectate din portofoliul participanţilor la workshop, grupate In jurul a zece teme: „Ce ma face sa ma simt copil”; „Vise”; „Locul In care Imi place sa-mi beaua cafeaua/Locul In care Imi place sa ies”; „Familie/Acasa”; „Frica/furie”; „Pasiunea mea/Hobby-ul meu”; „Oamenii din calea/drumul meu”; „Locul (meu) sacru”; „Iubita/iubitul mea/meu”; „Mi-ar placea sa fiu...”

De ce o expozitie despre povestile vietilor lor?

Aceasta expozitie are la baza conceptul de fotografie photovoice. Photovoice este o modalitate prin care se Incurajeaza comunitaţile, grupurile dezavantajate sau marginalizate sa-şi Imbunataţeasca statutul social, sa fie vizibili, sa isi exprime nevoile şi dorintele prin fotografie.

Prin aceasta expozitie ei si-au propus cresterea vizibilitatii tinerilor LGBTQ prin intermediul unor fotografii menite sa evidentieze, preocuparile, nevoile, visele, temerile, modul in care traiesc si simt, dar si aspecte legate de discriminarea persoanelor LGBTQ.

Expozitia va putea fi vazuta din data de 13 Decembrie 2010 luni , pana in data de 17 Decembrie 2010 vineri in Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei pe holul de la etajul intai, unde se afla si sala Margineanu. De asemenea si la fel de important seminarul tinut de Conf.univ.dr. Alina Rusu cu tema: Psihologia sexualitatii de joi 16 Decembrie 2010, ora 09:00

Expozitia oferita de Asociatia ACCEPT

OP 34, CP 56 Bucuresti Romania +4021 252 56 20 +4021 252 90 00

Cluj-Napoca

+40364 107 527

+40745 293 975

Trimiteți un comentariu