29 dec. 2010

Un nou an vom incepe.... Gandul....

Premierul Emil Boc a transmis, vineri, un mesaj cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, în care susţine că se gândeşte la eforturile făcute de români în ultima perioadă şi urează un viitor mai bun pentru toţi cetăţenii "vrednici, oneşti şi demni".

"Gândurile mele se îndreaptă spre dumneavoastră cu apreciere şi respect pentru eforturile pe care le-aţi făcut în ultima perioadă. Îmi doresc să ne bucurăm împreună, curând, de răsplata meritată a acestor eforturi, adică de un viitor mai bun pentru noi, pentru cei pe care îi iubim, pentru toţi cetăţenii vrednici, oneşti şi demni ai ţării noastre", spune premierul.

Mirela, o domnisoara comenteaza: Domnule BOC iti doresc de craciun sa traiesti cum o vrea Domnu,sa mananci ce-a taiat Ciomu.Sa-ti fie rusine nesimtitule ai adus oamenii in pragul disperarii!

Gabriela adauga: Ve veni o zi in care toti in frunte cu SA TRAITI BINE ! vor trebui sa dea socoteala pentru toate faradelegile! Sa nu mai zambeasca , nu avem nevoie de urarile lor! Sa si le dea intre ei pe noi ne lasa rece!

Tudor nu se aptine: Acum au gatat cu furatul si jefuitul acestei tari,nu mai au de vindut banci,industrii,telefonie,curent,pamint,resurse minerale etc.Acum au trecut la jaful pensiilor celor sarmani,celor care au muncit sa ridice ro de dupa razboi,nu celor care au batut din palme si i-au scos cu pensii speciale la 40 de ani,la jaful alocatiilor celor cu debilitati fizice si care merita sa fie asistati si ingrijiti,la jaful spitalelor ....Acest partid are al doilea mandat electoral si s-a vazut in ce hal au adus aceasta tara.Sa nu mai apara la tv si sa ne lase in pace cu discursurile lor de bataie de joc .

Felicitari anonimului: Mos Craciun, stiu ca esti bun,

Si-o scrisoare-ti scriu acum,
Eu nu vreau, ca alti copii,
Multe, multe jucarii,
Eu vreau doar un singur joc,
Cu el sa fac sa dispara... BOC.
Si ca-n filmul Arabella
Sa dispara si... ELENA.
Si intru-n fericit final
Sa dispara si.. TRAIAN!
S-aiba-n mana o valiza,
Scris pe ea ADIO CRIZA!!!
Mosule, iti pot promite,
C-am sa fiu baiat cuminte,
Si cu el am sa ma joc
Doar cand eu, nu-i mai suport.
Jocul care as vrea sa-l am...
E... MICUTUL MAGICIAN...
Alt anonim: Cioc, boc, treci la loc
Ca esti ,,mare" dobitoc;
Du-te'n ,,aia" inapoi
Ca esti un ,,mare" gunoi;
Iar la anu' care vine
Sa mai auzim de tine
Numai la un parastas
In formol, cu vata-n nas !
Iar partidul ,,pedele"
Sa fie...istorie !
Iar eu inchei simpu: Din nefericire acum tac caci orice as spune cei de la guvernare ne privesc ca pe niste caini ce doar latra, cand lumea va iesi in strada si va face cu acei de la PDL ca si cu Comunistii atunci sincer imi doresc ca cestui Pitic Boc macar un pumn si o flecma in bot sa ii dau... Restu dei-ei al de sus si poporul.
Trimiteți un comentariu