19 ian. 2010

ASPECTE ALE DELICVENTEI JUVENILE

Delicventa este o notiune juridica , care exprima un conflict social intre individ si etica sociala. Delicventa este dependenta de aspectul legislatiei, ca urmare a exigentei familiale si sociale;…

Psihologia judiciara se defineste ca o disciplina distincta, formativ aplicativa si de o cultura profesionala a magistratului in statul de drept, avand ca obiect studierea nuantata si aprofundata a persoanei umane implicata in drama judiciara, in vederea obtinerii cunostintelor si a evidentierii legitatilor psihologice apte sa fundamenteze obiectivarea si Interpretarea corecta a comportamentelor umane cu finalitate judiciara sau criminogena.

Psihologia judiciara, ca stiinta si practica, se adreseaza tuturor categoriilor de specialisti care participa la infaptuirea justitiei si ale caror hotarari produc un impact asupra destinului oamenilor aflati sub incidenta legii. Aceasta disciplina psihologica ajuta la intelegerea omuli, subliind faptul ca in viata psihica, aplicara legilor compatibilitatii mecanice sa u a relatiilor simpliste, biunivoce, constituie o eroare, aceasta deoarece comportamentul uman, fie el conformist sau deviant, nu poate fi inteles si explicat dei perspectiva psihologica, decat in termeni probabilistici.

Daca vrem sa intelegem omul, va trebui sa-l privim nu ca pe un automat, egal cu sine si identic cu semenii lui, ci sa recunoastem inegalitatea inzestrarii sale native. Sansa fiintei umane de a fi unica si irepetabila, constituie frumusetea inegalabila a coexistentei de structuri temperamentale si biotipologice infinite,slefuite socual in caractere si personalitati diferentiate ca potential de educabilitate, invatare si subordonarea in raport cu norma juridica.Individul uman trebuie acceptat ca o fiinta care in mod obisnuit actioneaza rational,dar uneori automat sau chiar irational,iar societatea, in orientarea ei sango-genetica si protectiva, este datoare sa se preocupe eficient, cu ajutorul masurilor de securitate sociala si a normelor morale si juridice, sa reduca la minim momentele de irationalitate ce se pot manifesta.

M-am oprit asupra unor aspecte psihologice legate de delicventa juvenila,au intentia de a intelege factorii etiologici ai comportamentului delictual, dar si de a formula recomandari pentru directia preventiva si cea reparatorie care sa corespunda cu ce am invatat pe bancile facultatii.

Prin lucrarea de fata, am incercat sa raspun problemelor ce apar in societatea moderna, cresterea infricosatoare a fenomenului infractional la varste tot mai mici.

Dezvoltarea constiintei de sine. Adolescenta se carcterizeaza printr-o preocupare statornica , aproape obsesiva, pentru reverie si autoanaliza. In contextul general al dezvoltarii adolescentului, faptul conduce la intense acumulari cantitative si la profunde transformari calitative ale constiintei de sine, care se desfasoara pe mai multe planuri strans corelate.

1. Adancirea procesului de separare si delimitare dintre planul real-obiectiv al lumii si vietii si sfera subiectivului ca spatiu al constintei, proces inceput din preadolescenta, continua cu intensitate sporita in aceasta noua etapa a dezvoltarii.

2. Imbogatirea si diversificarea vietii interioare, socializarea , erotizarea si restructurarea necontenita a imaginii de sine. Interiorizandu-se tot mai insitent, adolescentul ajunge repede sa se plaseze, mintal, in locul celorlalti si astfel sa-si structureze si modeleze din ce in ce mai firesc raspunsuri, atitudini si comportamente pe care altfel actiunea directa a altuia i le-ar putea provoca.Adolescentul se descopera ca purtator al unor insusiri fizice si psihice pozitive sau negative. Pe scurt adolescentul se socializeaza.

In acest cadru si legat intr-un mod inseparabil de el au loc transformari profunde ale constiintei morale.Normele morale si principiile etice nu-I mai apar doar ca simple regului, stiute sau nu. Recomandate sau impuse, ci ele devin convingeri personale constituind nivelul sau de exigente sociale, criteriu de raportare la ceilalti, obiect de mandrie si afirmare, factor de control si dirijare a propriului sau comportament.Atitudinea morala a adolescentului parcurge astfel drumul de la conformism la convingere. In acest cadru se dezvolta constiinta datoriei , onoarei, corectitudinii, dreptatii si adevarului, trasaturi care ajung sa fie traite intr0o dimensiune morala. Inca insuficienti rodati , adolescentii apar rigizi, fanatici ai moralitatii, exagerat de exigenti, inegali si inconsecventi cu ei insisi.

14 ian. 2010

HOMOSEXUAL

Cuvant hibrid, format pornind de la grecescul "homo" - care inseamna "acelasi" si din latinescul "sexualis"ISTORIEAtunci cand Magnus Hirschfeld - fondatorul Institutului de Sexologie din Berlin, pionier si lider al miscarii de emancipare homosexuala din Germania - a inceput sa sensibilizeze marele public fata de cauza homosexualilor lansand politicile de reforma sexuala, gratie campaniilor sale de informari succesive (vorbim de sfarsitul secolului al XIX-lea, inceputul secolului al XX-lea!!!), el va utiliza termenii de homosexualitate si homosexual pentru a incerca sa obtina o schimbare a opiniei publice si a legislatiei in favoareea celor care ramaneau stigmatizati si exclusi din societate de legile antisodomice si acuzatiile de crime contra naturii.
Neobositul Hirschfeld va face mult, de asemenea, pentru a populariza termenul printre psihiatri, medici, psihanalisti sau sexologi, care recursesera pana atunci la retorica inversiunii sau a sentimentului sexual contrar.PREZENTOriginea militanta a termenului ar trebui sa pledeze in favoarea sa si sa-i obtina macar simpatia celor mai luminati, daca nu a celor mai aprinsi sustinatori a cauzei homosexualitatii. De fapt, n-a fost intotdeauna chiar asa. Unii au crezut mult timp ca acest cuvant este o inventie a opresorilor (psihiatri, legisti si alti reprezentanti ai clerului ori ordinii sociale). Altii s-au ridicat impotriva grosolaniei lui, ce ar implica o conotatie sexuala prea evidenta pentru a nu da o imagine restrictiva a homosexualului, care astfel nu s-ar mai putea defini decat prin sexualitatea sa si ar putea fi perceput astfel ca un obsedat. Altii, in fine, in continuarea unei polemici importate din Anglia, si-au batut capul in legatura cu natura cuvantului: substantiv si/sau adjectiv.Partizanii celor doua acceptii sustin ideea ca in spatele comportamentelor sexuale ale indivizilor exista posibilitatea si necesitatea de a se aduna ca si grup, respectiv comunitate, pentru a permite definirea, apararea, vizualizarea, daca nu neaparat ale unor interese, macar ale unei identitati comune, ale unei apartenente. Cei care se refugiaza in spatele folosirii stricte a cuvantului ca si adjectiv, explica faptul ca homosexualii nu exista ca atare, ci exista doar acte si practici, comportamente si tendinte gay, un individ neputand fi definit doar in functie de sexualitatea sa. In ambele cazuri, aceste moduri de a vedea chestiunea in cauza par sa conduca direct la isterie si/sau la schizofrenie, apoi la azilul de nebuni. Umor negru!Printre cei care revendica o identitate in spatele careia s-ar putea strange toti si toate, unii viseaza, asemenea unor identitati regionale sau etnice, la separatism, la izolare: pe o insula sau o planeta gay, poporul homosexual ar trai liber, in adoratia vesnica a propriilor sale deziderate si preocupari. Deprimanta perspectiva!Partizanii uzului restrans al adjectivului isi inventeaza un club unde mana stanga n-ar sti ce face dreapta si, sub paravanul de a nu fi strict confundati cu practicile si sentimentele lor amoroase, accepta in cele din urma sa fie insisi doar in orele in care clubul este inchis, confirmand astfel ideea ca sexualitatea, si mai ales cea practicata intre indivizi de acelasi sex, este un lucru absolut respingator. Total fals!Aceste lupte teoretice, specifice prezentului, nu sunt decat polemici inutile si gratuite!!!Din imposibilitatea subiectiva de a-si duce o existenta deschisa, majoritatea indivizilor homosexuali continua sa traiasca intr-o mare discretie, acceptand - sau, uneori, consimtind - dictatele unei societati concepute doar in avantajul unei morale conservatoare. Eliberarea din anii '70 - incepand cu Stonewall - a transformat profund realitatea modurilor de viata, fie ca e vorba de femei sau de barbati. Echilibrele sociale traditionale au fost puternic zguduite de emanciparea sustinuta a ultimelor decenii - cu toate acestea, politicile, legislatorii, clerul, mentalitatea si preconceptiile nu tin cont de aceasta evolutie decat cu patologica intarziere. Ca si femeile care, avand aceleasi drepturi cu barbatii, sunt in continuare retribuite mai prost decat acestia, in ciuda contributiei lor la cotidianul social sunt cvasi-excluse din viata politica, nici homosexualii nu-si vad existenta recunoscuta de legi si de politici decat intr-un ritm extrem de lent sifara ca acest lucru sa se traduca intotdeauna concret in ceva palpabil. Faptul ca recunoasterea unui cuplu gay este subiect tabu, spune mai mult despre drumul care ramane de strabatut de catre reprezentantii acestei comunitati. Fara sa indraznesc a aminti de subiectul adoptiilor!
De aceea, a spune astazi: "sunt homosexual" ramane un act de curaj, la fel ca si acceptarea ideii ca aceasta latura a peronalitatii este esentiala pentru construirea unei identitati proprii sanatoase!VIITORCe este un homosexual?
Un OM!
Ady Vantiu

13 ian. 2010

Raspunsuri la... intrebari si... lacrimi... nerostite...

TRISTETE"... avem arta, pentru ca realitatea să nu ne ucidă... "NIETZSCHEIată o aluzie de unde poate demara capitolul cel mai dureros al existentei umane - de aici începe tristetea mea. A ta. A noastră. A celor care refuză să vorbească cu gura altora, a celor ce nu lasă pe altii să gândească în locul lor. A celor care reactionează vehement în momentul în care destinul lor este condus de altii. Acei altii, fără de glas, fără de fată, fără de ratiune, fără de suflet... De ce tristete? Pentru că atunci când încep să contabilizez nimicurile obligatorii pe care trebuie să le fac într-o zi - stupidul ceremonial pentru întretinerea celui care nu este de fapt, dar trebuie să pară în fata celorlalti - încep să simt în nări aerul grotelor, se declansează reactii primordiale de revoltă împotriva lucrurilor impuse, se trezesc instinctele ancestrale de apărare a celui care sunt în realitate!De fapt, situatia este mult mai complicată, si mult mai tristă! După o contabilizare superficială si sumară a evenimentelor si oamenilor care mi-au marcat - deloc superficial, deloc sumar - viata, tocmai aceste situatii, tocmai aceste spirite mă urmăresc mereu, reamintindu-mi de cele întâmplate, reamintindu-mi că sunt acelasi si totusi altul. Când încerc să-mi fac inventarele subconstientului, realizez - desi neg metafizic! - că merg pe acelasi drum foarte vechi, nu de mine bătătorit, si mă tem - aproape înecându-mă în plăcerea sadică a recunoasterii suferintei generale de faptul - că el mă va duce în acelasi punct al tristetii. Nedefinit, dar omniprezent în orice secundă de respir. Nenumit, dar organic integrat în ceea ce sunt, dar, de fapt,.nu sunt. De ce? Pentru că nimic esential nu s-a schimbat în mine si în raporturile mele cu mine însumi; dar totul este modificat în non-mine si în raporturile mele cu lumea, cu non-lumea mea...Sigur, am multe (mult prea multe) zile când mă chinui să văd lumea din "ordinea", prin "normele", traversând "impunerile", colcăind "normalitatea" si zăcând cuminte în banca ei - a lumii ordonate, normate, impuse, normale. Să mă port ca si lumea ordonată, normată, impusă si normală. Să ignor propriile-mi norme, idei, valori, credinte, principii. Să trec peste resentimentele legate de încălcarea propriilor mele sisteme de valori. Desigur, reusesc acest lucru - ce mai contează pretul acestei pluri-dublări... E trist, dar, când mă întâlnesc, când îl revăd, când îl redescopâr pe cel pierdut - p e m i n e - cel-ce-nu-poate-fi-si-nici-nu-doreste-să-fie-vreodată-schimbat - mă apucă adevărata tristete : o greată cumplită, o stare de lehamite, o senzatie de repugnare, un sentiment de repulsie. Nu fată de ei - cei ordonati, normati, normali, ci fată de cel care a putut să renunte la valorile si idealurile, dezideratele si principiile sale - acelasi m i n e! Închis în tăcerea patetică a tristetii celorlalti. Respirată prin propria-mi tristete...Acest fel de viata, mintită că ar fi trăită, nu-mi dă nici o satisfactie. Îmi par un biet animal ce trebuie să se rezume la a satisface "normele", "impunerile", "normalitatea" celorlalti. Poate pentru că, si, mai ales din cauza acestui neîmpăcat conflict între cei doi ego, am dese momente când psihicul meu îsi impune o îngustare, o stationare, o exasperantă învârtire în gol. Si, pentru a mă descătusa de ego-ul ce nu este deloc caracteristic mie, pentru a distruge cercul ce uneste cele doua eu-ri - e drept, în ultimul timp, tot mai rar! - am actiuni obsesiv-agresive. Am azvârlit prin fereastra vietii mele amintiri dureroase (dar acceptate anterior ca fiind parte din background-ul meu), am spart în tăcerea urletului vocea de cristal a tristetii copilului pur din mine, am aruncat căldura umană ce stăpânea naivitatea omului din mine peste icebergul individului care se dorea a fi eu.Însă, am avut grijă ca durerea să nu se răsfrângă asupra nimănui. Să nu lovesc pe nimeni. Decât pe mine însumi. Nu doar până la limita suportabilitătii durerii fizice! Ci, dincolo, mult mai încolo, dincolo până si de granitele violului asupra propriului psihic. Deseori, depăsind si această de neconceput traversabilă barieră a durerii transformată în non-durere. În glacialitate. În eternă iarnă. Înconjurată de primăveri nenăscute. Nici durere. Nici lacrimă. Nici tristete. Poate doar melancolia toamnei netrăite. A lacrimii îmbătrânite. A zâmbetului stins de pe fata copilului ce s-a lăsat sedus de adevărata în-singurare, in-sistere... Stiu, par infantilisme, dar nu mă pot abtine.Si, daca am pornit de la Nietzsche, tot în acele momente, când simt că legătura cu lumea se întrerupe, când realizez că am pierdut zestrea mea - propriul ego - când simt că tristetea devine insuportabilă, durere ce nu o pot cataloga si descrie mai bine decât definind-o drept durere a sufletului, recurg la refularea ultimă : scrisul. Straniu. Bolnav. Destins. Normal. Trist. Din păcate, scrisul nu face decât să amâne, să prelungească starea retrăirii solitudinii, a izolării, a tristetii, a incapacitătii celorlalti de a întelege faptul că "viata e un neverending story plin de zgomote si furie"... Furia nerostitului...Stiu, din nou voi fi acuzat de ridiculitate, de excentritate, de non-conformism. Stiu, realizez cât de copilăresti pot fi catalogate asemenea emanatii. Dar, nimeni, absolut nimeni, nu va putea percepe că as fi dispus să fac orice, să renunt la orice, numai să mi se permită, să mi se îngăduie să lepăd haina tristetii devenită scut, si să fiu, doar atât - e u î n s u m i.Am scris, m-am aplecat - fără să fiu un caz suicidal! - mult asupra fenomenului sinuciderii, si acum, mă întreb - prin prisma propriilor experiente legate de existenta terestră - care este scara de valori atunci când ne relationăm la tristete : viata biologică sau cea spirituală? Cine învinge, înăbusă, anihilează existenta tristetii: biologicul sau spiritualul?Desigur, voi înclina asupra sferelor spirituale. Dar, cum să explici, cum să încerci să arăti omului "normat", "normal", că succesiunea unor cosmaruri cu lei care te sfâsie, sau câini uriasi care te tintuiesc pentru a-ti smulge coastele nu reprezintă motive de angoase. Ori temeri. Ori tristete. Mult mai constructiv ar fi ca, dacă oamenii ar fi dispusi unei abordări creative, să accepte ideea dorintei unui nou cosmar, mult mai interesanta - nu?!?, care, în timp, ar deveni un apanaj al normalui. Să le insufli dorinta de a avea un vis în care ei, cei "normali" si "normati" să viseze răpirea lor de către extraterestri. De ce? Pentru ca, măcar în vis, să scap de normele" si "normalitatea" celorlalti, si, să văd, să trăiesc, să ating o altă tristete, civilizată, superioară, în care fiecare individ să fie îndreptătit să-si stabilească limitele normelor si normalitătii sale, limitele propriei stări de tristete... Dar, imediat, ca într-un cor din tragediile antice grecesti, mi se insuflă - prin "normarea" si "normalitatea" celorlalti - stupida idee conform căreia, "dezvoltarea (mă întreb care?) unui individ este determinată de dezvoltarea celorlalti". Oare, si tristetea suportă, în opinia lor, acelasi tratament?Însă, cum lumea ("normată", "normală") nu citeste prea mult, mă simt obligat să adaug că, un singur grăunte de nisip, ajuns într-un anumit punct, la o anumita dată, poate bulversa si împiedica mecanismele cele mai atent gândite. Dar, ce ne facem când, în loc de grăuntele de nisip, se iveste a c e a unică, universală tristete...???Iată ce astept eu, mă încăpătânez să cred că va apare aceasta tristete, care mă (ne) va împiedica să continuăm această coborâre înspre incultură, aculturatie... Pentru că m-am săturat să renunt, să îmi reneg valorile, să-mi imhib personalitatea, să mă infantilizez cu bună-stiintă, să-mi reduc vocabularul la două sute de cuvinte, să mă vâr în pământ în loc să zbor, să-mi fie rusine în anumite medii de a-mi etala aripile, să-mi anihilez puterile creatoare doar de dragul convenientei, să mă reneg pe mine însumi, să-mi reneg propria tristete...Ady Vantiu... the same blue... one...
Pretul creierului In spital se afla un pacient grav bolnav. Rudele se adunasera in sala de asteptare, iar, in final, intra un medic obosit si abatut... "Imi pare rau ca trebuie sa va dau o veste proasta," spuse privind fetele ingrijorate "singura speranta pt. ruda d-voastra este transplantul de creier. Este inca experimental, riscant si din punct de vedere economic intru totul pe seama d-voastra." Rudele ramasesera asezate, ascultand vestile proaste. In sfarsit, unul intreba: "Ca sa stim, cat costa un transplant de creier?" "Depinde," raspunse medicul " 5.000 euro e creierul de barbat, 200 euro cel de femeie." Se lasa o lunga perioada de liniste, timp in care barbatii din sala incercau sa nu rada si evitau privirile femeilor, chiar daca unii zambeau. In final, curiozitatea il impinse pe unul sa intrebe: "Dle.. doctor, dar totusi, de ce aceasta diferenta mare de pret?" Medicul zambi la aceasta intrebare atat de inocenta si raspunse: "Cele femeiesti costa mai putin pt. casunt creiere folosite, celelalte sunt ca noi." Trimite acest e-mail unei femei inteligente care are nevoie de un zambet si barbatilor care crezi ca l-ar putea suporta. Salutari tuturor barbatilor care au zambit la jumatatea povestii! Si pupici femeilor care au zambit la sfarsit!
Multumesc domnului Ady Vantiu pentru articolele scrise si postate pe acest blog....

5 ian. 2010

Info LGBT

Asa cum poate te-ai obisnuit sau poate este o noutate pentru tine ca si coordonator pe Cluj iti pot oferi informatii despre L.G.B.T., comuniatea gay din Romania, sanatate, anti-discriminare, info culturale persoanelor si institutiilor interesate. Ma numesc Petty Triff si va stau la dispozitie la numarul de tel: 0745293975 accept_cj@yahoo.com sau 0346107527 coordonator.cluj@yahoo.com http://www.pettycluj.blogspot.com/

Prin viziunea sa SECS urmareste ca:

  • Toti tinerii sa aiba acces la educatie sexuala, consiliere si servicii prietenoase de sanatatea .

  • Odata cu inceperea vietii sexuale, orice persoana sa se protejeze de ITS/HIV SIDA.

  • Distribuie materiale informative si prezervative.

  • Cuplurile sa aiba o viata armonioasa lipsita de violenta.

Pentru a-si indeplini aceasta viziune generoasa, SECS deruleaza activitati in urmatoarele domenii: Planificare Familiala, Maternitate in siguranta, Educatie sexuala,Prevenire si tratare ITS/HIV/SIDA, Prevenirea violentei domestice

Adresa

CLUJ

Adresa: Str. Sextil Puscariu, Nr.11, et. 1, ap.5

Tel/Fax: 0264/ 445015

Email: cabinet.cluj@secs.ro ;

Cluj-Napoca : • Centrul de Consiliere si Testare HIV Cluj-Napoca Adresa : Directia de Sanatate Publica Cluj, Str. Nicolae Balcescu nr. 16, etajul 2. Tel : 0264 - 43.44.45. Orar : Luni - Vineri : 08.00 - 16.00 (pentru recoltare 08.00 - 13.00). Testul este gratuit, anonim. Rezultatul este dat in minimum 7 zile.
HIV este virusul imunodeficientei umane care determina o scadere a rezistentei organismului, determinind o data cu trecerea timpului aparitia unor infectii severe. Un diagnostic timpuriu si un tratament adecvat impiedica deteriorarea imunologica a organismului si progresia infectiei spre stadiul de SIDA (Sindromul Dobindit al Imunodeficientei). Datorita progreselor stiintifice si noilor tratamente, infectia cu HIV este considerata azi ca o infectie cronica, ce poate fi controlata prin tratament antiviral continuu. Cu toate acestea, enuntarea diagnosticului de infectat cu HIV ramine un eveniment socant, putind declansa reactii psihologice diverse si neasteptate. Este motivul pentru care testarea HIV se face, de regula, cu consiliere pretestare, in care pacientul este informat despre infectie, calea de transmitere, semnificatia unui test pozitiv. De aceea, inainte de a ne hotari sa facem o testare HIV rapida este bine sa fim consiliati despre aceasta infectie. Aceasta se poate face de catre consilieri specializati, in centrele de consiliere din cadrul ASP sau a Spitalului Clinic de Boli Infectioase, unitati care pot oferi si testarea HIV. Daca sintem hotariti sa-l facem la domiciliu cumparind teste rapide din farmacii, trebuie sa fim preveniti asupra anumitor aspecte.
Asociatia ACCEPT este prima organizatie neguvernamentala de drepturile omului din Romania care apara si promoveaza drepturile LGBT la nivel national.

Contact O.P 34 C.P. 56, Bucureşti - Sector 2, România Tel./Fax: +40 (21) 252 56 20, 252 16 37, 252 90 00 E-mail: accept at accept-mail.ro Web: www.accept-romania.ro

Daniel Zavoian este prima persoană care a dat în judecată o instituţie din România pentru discriminare şi hărţuire, pe criteriul orientării sexuale în accesul la serviciile companiei. Instanţele româneşti au decis ca instituţia să plătească daune morale în valoare de 1000 de euro. Sentinţa dată de Curtea de Apel Bucureşti este definitivă.
Sediul central Program de lucru cu publicul: Luni-Joi 08:00 - 16:30 Vineri: 08:00 - 14:00 Adresa: Piata Valter Maracineanu nr 1-3, sector 1, 010155 Bucuresti Telefon: +4 021 312.65.78 ; +4 021 312.65.79 Fax: +4 021 312.65.85 Email: contact@cncd.org.ro
Asociatia Accept si Fundatia P.S.I. distribuie prezervative si materiale de informare in locuri publice frecventate de comunitatea gay, insotirea persoanelor interesate la centrele locale de testare HIV, organizarea de evenimente pentru comunitatile gay locale, recrutarea de participanti gay pentru grupuri de discutii.
Informatii suplimentare la tel (021) 252 56 20 (Irina Nita), 0740 181 860 (Tudor Kovacs) sau e-mail: proiectgay@yahoo.com

1 ian. 2010

La multi ani 2010!

Ţi-ai păstrat valorile, preferinţele muzicale şi cheful de distracţie? În Club Sydney s-a organizează petreceri memorabile şi se dansa pe muzică bună. Joi, 31 Decembrie, începând de la ora 9 seara ai participat la un nou eveniment marca Club Sydney: Petrecerea de Revelion! Ai avut toţi prietenii alaturi de tine la un început de 2010 alături de noi! În seara de Revelion s-a servit la tavă muzica bună pe care ai ascultat-o weekend de weekend în Club Sydney. Aşa cum te-ai obişnuit, desi putine rezervări la mese, sau ocupat toate în ordinea sosirii în club. Nu sau facut excepţii şi nici discriminări, nu sa schimbă altceva decât anul, imediat după 12! Trebuie să reţii doar următoarele detalii: in fiecare weekend la Club Sydney intrarea este libera..... Cu putine bune si multe rele am reusit sa trecem cu totii peste un am mai dificil din toate punctele de vedere, si inspecial financiar. Club Sydney in aceasta perioada a fost alaturi de tine, beneficiarul. Ai avut parte de preturi accesibile oricui (sambata de sambata intrarea 10 roni din care ai consumatia, iar daca stai sa te gandesti ceea mai ieftina bere este 3 roni, iar ceea mai scumpa 6 roni). Servirea de fiecare data cu prontitudine si respect ca tu sa te simti in largul tau. Siguranta ta este garantata prin prezenta celor da la Paza si Ordine, muzica diversa, de fiecare data o surpriza (stiim cu totii chiar daca este doar simbolica aceasta surpriza pentru multi conteaza)... O noapte lunga si plina de surprize placute, asa cum ii sta bine unui nopti reusite!

Inceput de seara cu muzica excelenta made by DJ Chriss si continuat cu un set cum stim ca va place.

Sydney Club isi doreste sa ne simtim toti bine si sa avem o noapte de 5 stele asa cum credem ca am reusit de altfel.

Clubul Sydney vine cu o oferta imbatabila pentru noaptea de sambata, nu doar din punct de vedere muzical, ci si in ce priveste show-ul, atmosfera si alcoolul disponibil. Anul acesta Sambata de sambata party cu intrare zece lei.

P.S. Aceste poze au fost afisate cu acordul acestora......