28 mar. 2011

Eveniment nereusit la Miss Travesty Brasov

Voi vorbi pe tot parcursul acestui articol in nume personal si deloc la modul general. Laurentiu organizatorul evenimentului Miss Travesty 2011 Brasov, a promis atat mie cat si altora cazare si decontarea biletelor de drum, iar mie personal participarea in juriul. Dupa cum am fost informat chiar de el, era sprijinit cu fonduri de catre P.S.I. Romania. Poate asta mi sa spus doar ca avea nevoie de putina publicitate pe unele grupuri. Insa realitatea a fost dezgustatoare. Pe data de 26/03/2011 mi-am facut prezenta la Brasov in Club V unde am lasat de aceasta data domnului patron Dan Ene si Mikele, materiale de la Cabinet S.E.C.S. si un steag reimbow de la Accept. In aceasi seara am aflat cu stupoare ca biletele de drum nu se deconteaza la nimeni si cu cazarea fiecare unde poate. Spre neorocul meu nu m-am lasat pe mana organisatorului de la bun inceput, cunoscand oarecum incompetenta si neseriozitatea acestuia in decursul timpului. Un lucru care nu mi-a placut a fost acela ca Laurentiu a facut o gafa mare promavand atat ceea ce de ani de zile se tinea la Cluj-Napoca aducand o imagine degradanta atat Miss-ului de la Cluj-Napoca prin prezentarea pe care a facut-o la eveniment. Dau doar un exemplu: Toate participantele la Miss, vor primi cate o floare lucru care la Cluj nu s-a intamplat... Pe aceasta cale il corectez, chiar daca nu imi face placere. La Cluj de Miss, organizatorul Lucian Dunareanu a dat buchete de flori si a decontat atat drumul cat si cazarea. Mi-as dori sa se auto-sizeze P.S.I. Romania oarecum pentru ca au fost pusi intr-o lumina proasta de catre organizatorul acestui eveniment Laurentiu: PSI Romania deconteaza bilete de drum si cazarea participantelor/participantiilor la Miss, lucru care de altfel nu s-a intamplat. Tot odata dupa cate stiu eu daca s-ar fi vorbit despre decontarea unor servicii PSI Romania ar fi fost prezent la eveniment cu macar un reprezentat, ceea ce eu unul cred ca Tudor K si celalti de la PSI Romania nici nu stiau deste reclama ce ii se facea de catre organizatorul evenimentului Miss de la Brasov, care de altfel le-a adus un oarecare punct minul. La fel si patronilor Clubului V, Dan si Mikele a adus un oarecare punct minus. Spre deosebire de Laurentiu toata lumea stie ca: PSI Romania si Clubul V nu s-ar cobora la un nivel atata de jalnic pe care si la permis Laurentiul. Indiferent cat de multa lume imi spune ca este bine sa nu comentez la adesa lui organizatorului Laurentiu, caci este razbunator si rau, nu ma poate opri nimic sa imi exprim nemultumirea cu care nu numai Clujeni au fost tratati si luati peste picior, ci chiar si Costanta, Iasul si Galatiul. Aici nu aduc acuzatii nimanui, doar atrag atentia la ceea ce s-a intamplat la evenimentul din Brasov. La sfarsitul evenimentului prezentat de Laurentiu si dupa toate huiduielile si injuraturile ce le-a primit pe scena chiar si din partea celor care au lucrat impreuna cu el la acest eveniment, acesta si-a facut iesirea intr-un mot silentios si rusinos. Nu a sta sa mai dea explicatii pentru dezastrul si hausul ce la creat. Daca acest articol este cumva citit de catre unul din cei prezenti la acel eveniment si credeti ca eu am spus ceva ce nu se potriveste, nu este adevarat, il invit sa comenteze mai departe ceea ce crede el de cuvinta, insa nu cu anonimaturi si falsuri. Spun si ma repet, daca Laurentiu vrea sa invete ceva sa vina sa ia lectii de la Lucian Dunareanu si sincer spun ca nu imi face placere sa zic asta, dar este totusi adevarat in privinta unor astfel de evenimente.
Trimiteți un comentariu