15 apr. 2011

Blanca Nieves

Salut. Ma numesc Blanca Nieves si sunt nascuta pe data de 20 Fevruarie 2010. Hahaha, :) doar nu credeai ca Petty iti va povesti Alba ca Zapada si cei sapte pitici? Desi ma numesc asa, spre uimirea ta, sunt chiar pitica. Pana si motanul pe nume Piluc este mai mare decat mine, si ca marime dar si ca varsta. Amandoi suntem rasfatati si iubiti. Dar eu imi doresc mai mult. Si intodeauna primesc mai mult, caci sunt fetita si draguta, si inca mai tine trucul cu ochisorii mari ce cer atentie, nu numai la pisici ci si la noi catelusele. Acela care nu se iubeste pe sine insusi nu stapaneste nimic pe lumea asta...
Nu imi place cand Petty pleaca de acasa si ma lasa singura cu somnorosul asta de motan, Piluc. Degeaba imi lasa toate jucariile in pat ca eu tot ma plictisesc. Vreau si eu sa merg cu el. Dimineata cand il vad ca se imbraca stau linistita in pat, caci stiu ca pleaca. Niciodata nu uita sa ne salute pe amandoi, mie imi da un pupic si lui Piluc nimic caci ala mereu doarme. Dupa ce inchide usa, fug repede la usa sa vad daca nu cumva ma pacalit, dar Petty nu stie sa glumeasca :( o fi prea de dimineata si pentru el. Si uite asa ma plictisesc eu in casa. Si din plictiseala ii mai mut cate un covor de la loc, sau mai rod un papuc, si daca ii mare plictiseala il mai trag pe Piluv de coada sau urechi pana il trezesc. Dar de la o vreme si Piluc doarme acolo sus in vitrina ca sa nu il mai deranjez. Asa ca stau cuminte pana vine Petty acasa. Acum cand te iubesc te rog nu spune NU doar pentru tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu
Stii cum am crescut eu? Cand eram mica, foarte mica, Petty imi psa mancarea si ma tineam mereu dupa coada lui Piluc, unde era Petty hop si noi. Imi place cand ma mangaia pe burtica si imi place si acum. Cand ma dus la medic si ma vaccinat nu mai ma lasat afar doua saptamani. Acum cand vine acasa, il trag de pantaloni sa fiu sigura ca nu mai pleaca. El ma mangaie si se joaca cu mine, cand se satura de mine, ca probabil e obosit, ma lasa afara in curte. Aici e lumea mea, latru la toti cainii alia mari si imi infoi parul, oricum gardul e mare si nu imi poate face nimeni nimic. Ma tavalesc in iarba si chiar si in noroi. Cand intru in casa Petty imi zice: scrofita, si ma periaza repede de aceea sunt eu asa frumoasa :)
Cand merge Petty in oras ma ia de multe ori cu el, ma pune in geanta de unde imi scot capul si labutele afara. O data am speriato pe o doamna de la care Petty a luat lapte, :)) doamna a crezut ca sunt jucarie de plus. Dar cand am latrat la ea era sa scape laptele din mana. Si intr-o alta zi, la semafor o doamna ma scuipat ca sa nu ma deoache, si apoi ma pupat chiar pe bot. Si imi place cand ma ea cu el la munte, la tara la bunicii lui....
Sa va mai zic ceva, cateodata Petty sta si se uita la mine si se amuza, pentru ca sforai ca un om mare, pentru ca sar pe jucaria mea, pentru ca diminetiile il ling pe fata si-l trezesc, cateodata il musc de nas si de urechi si nu se supara :)) Cand Piluc abia se trezeste de langa calorifer, eu intru in casa de la o tura de alergatura prin curte. Uneori reusesc sa ii trezesc si pe vecini nu numai pe Petty, eu cand imi fac aparitia in curte ma distrez cu ceilalti caini mari care latra mult si tare :))
Povestea mea este frumoasa caci am tot ce imi doresc, dar ma bucur sa vad ca si altii au o poveste frumoasa chiar daca soarta este clruda si nemiloasa cu ei: http://www.animale.ro/articole/povestea-unui-catel Spune-mi daca ti-a placut povestea catelusului fara labute.
Uita-te bine la mine si spune-mi ca ma iubesti, daca ai spus da, atunci faci asta pentru mine? : http://www.adoptiicaini.ro/sondaj-anti-eutanasiere/#usermessage7a
Daca ai facut asta sa stii ca ai un loc in inimiora mea. Chiar daca te bufneste rasul la asta sa stii ca si eu am simturi si simt nevoia de afrctiune asa la fel ca tine, chiar daca esti prea mandru sa recunosti asta, eu te simt. Si stii de ce? Pentru ca orice fiinta are un suflet, iar sufletul e cel care te face sa simti. Sa stii ca un caine nu cer mult, doar o mangaiere, o clipa de atentie, o coaja de paine si un vas cu apa, si deja il faci fericit, asa iti pote deveni un bun prieten. Si nu te limita niciodata la doar atat, la fel cum nu stii niciodata cand iti pot fi de folos.
Aici in pozele acestea ma vedeti cu jucaria mea preferata, pe care o scutur si o arunc in tanga si in dreapta, cateodata mai fac si prostioare cu ea. Asa l-am pacalit pe Petty ca sunt doritoare de partener :)) Nu sunt prapadita, dar imi place sa ma amuz si eu de el cum face si el cand fac cate-o boacana. Mai am jucarii cu care ma joc cand vine si Petty la joaca, am o minge ce luiera si cand o aud cant si eu. Mi-a facut placere sa va povestesc de mine si sper ca si tu cititorule sa ai un catelui, o pisicuta sau orice prieten necuvantator si sa-mi faci si mie cunostiinta cu el. Apropo, sunt prietenoasa. }{
Trimiteți un comentariu