5 mai 2011

O carte interesanta in attachment. Sa va fie de folos!

Eu folosesc, google-ul pentru a interpreta visele. Pur si simplu scriu pe google "interpretare vis" si imi apar mai multe site-uri. Eu in general il aleg p-asta www.visele.ro care este al 3 lea care apare si nu stiu de ce asta a fost pimul si p-asta il folosesc mereu. In cazul tau ce m-am gandit sa caut a fost PAT. Ce am gasit mai relevant a fost : dormind in el ceea ce inseamna zgarcenie sau ca tu dormi in el insemnand calatorie. Totusi spui ca este in prima ora de somn ceea ce cred ca nu reflecta neaparat ceva ce urmeaza sa se-ntample. Chiar si eu sunt curios sa aflu despre vise, profunzimea si semnificatia lor in functie de dupa cat timp ai avut visul dupa ce ai adormit. Eu, nu de foarte multa vreme, am inceput sa visez asa mai des. Tocmai am avut un vis foarte profund, chiar astazi, in timpul somului de pranz, somn ce a durat cam o ora. A fost un vis foarte profund, eram lucid, la un moment chiar eu gandeam ceva, in vis, despre persoana cu ca care eram, lucru ce m-a facut sa-mi para foarte real visul si chiar dupa ce m-am trezit tot nu am vrut sa ma dau jos din pat, aveam senzatia ca vreau sa adorm sa continui visul pentru ca nu imi gaseam ghiozdanul si cele 2 sticle de vin :), dar ghiozdanul parca era foarte importanta. Am incercat eu sa-mi inchipui niste scenarii, toate in care gaseam ghiozdanul dar nu cred ca are vreo relevanta. Daca ma poate ajuta cineva, va si pot povestii visul. S-a intamplat in mai multe cadre, o persoana de sex masculin pe care o cunosc m-a lasat cu masina la o benzinarie in spatele careia era un hotel. A plecat alaturi de prietenul sau si m-a lasat acolo, m-am cazat la camera 81 ( coincidenta u apartamentul la care locuieste respectivul ) am dormit, la iesire din camera, am lasat jos ghiozdanul si cele 2 sticle de vin ca sa vad ce se intampla cu toata aglomaratia din fata mea. Totul se petrecea la Piatra Neamt, lumea parca astepa ceva sa plece prin jur parca erau scaune ca intr-o sala de teatru, m-am intalnit cu un baiat din piatra cel cunosc prin persoana are ma lasat la benzinarie, apoi am realizat ca ghiozdanul si cele doua sticle de vin numai sunt in fata usi unde le lasasem. Ulterior am observat ca numai am nici bani in buzunar, oameni tot erau inghesuiti acolo parca sa plece, in timp ce mergeam aveam senzatia ca cineva tot imi baga mana in buzunar, aveam senatia ca ar fii acest baiat care cateodata mai statea in spatele meu, nu numai in stanga, ulterior am realizat ca numai am telefoanele si i-am spus cred ca l-am intrebat daca mi lea luat si el mi-a raspuns ca "astea ti le dau ca ai, sau poate, nevoie de ele. Apoi venind dintr-un cadru indepartat parca lasam un port in spate, eram in masina ( cred ca o Dacie ) cu acest baiat, aveam in fata o curba la stanga pe un drum de pamanat deasupra mea o cale ferata ce pleca probabil dinspre port dar nu avea statie, era continua, cam in dreptul unde vedeam eu benzinaria cu motelul si sala de spectacol in spate pe dreapta si pe stanga., iar mai in jos mai e cursu malului ce tinea tot curba la stanga vad un tren pe sine ,albastru ( asemanator accelerat ), ce opreste in statie chiar inainte de motel. Apoi, putin ciudat, trec cu masina printr-o multime de femei si barbati ce pareau ca vin din statie, femei goale, in momentul cand am intins mana la geamul din spate dreapta al masini spre o femeie ia sia acoperit sani parca sa ma amageasca ca aapoi sa-i descopere facand ca un gest ca se intinde sa-i ating dar eu eram cu masina in mers asa ca nu am mai ajuns, am ami vazut in fata mea un coplu su o familie, copii se sarutau, putin cam neclar. Iar am ajuns in sala de teatru, sala goala, eu eram sus baiatul cu masina si telefoanele tot cu mine dar la mijloc si jos de tot un alt tanar. Eu tot cautam ghiozdanul. l-am cautat pe sub scaune unde am descoperit un cearceaf si am vazut niste geamantane, apoi am mers la camera 81 sa caut iar ghiozdanul, am nimerit mai intai baia, apoi am intrat in camera pe stanga e era o alta camera ce parea ca un cabinet medical dar intunecat haine multe aruncate si totul dezordonat dupa hol intru in camera iar in mijlocul patului dormea un barbat cu fizic ca tatal meu dar parul si mustata foarte negre pe marginea patului erau niste manete de Play station o consola PS2 ce aveam impresia ca o pierdusem si paia sau manetele, pe parte cealalcta a patului un perete de sticla cu caramida la baza, geam prin care se vedea o incapere goala cu niste bagaje in mijloc. Cand m-am dat sa ma apropi sa vad ce e acolo si sa vad daca pot intra ( parca era intr-un colt o lominita ceva unde s-ar fii creat o portita dar accesul tot limitat parea), am facut-o in foarte mare liniste sa nu trezesc barbatul, barbatul s-a trezit, i-am raspuns putin tensionat ca eu doar imi caut ghiozdanul, el m-a intrebat unde e PS3-ul, eu i-am raspuns ca nu stiu si eu mi-am pierdut PS2-ul si nu stiu daca i-am mai zis ca imi caut ghiozdanul iar visul s-a terminat, m-am trezit in camera WOW parca linistit ca nu am pierdut nimic, dar tot curios unde este ghiozfanul. Tot am incercat sa inchid ochii sa ma aorm, mi-am inchipuit ca mi-am gazsit ghiozdanul pe hol, apoi ca am plecat cu baiatul care m-a adus apoi ca am intat in camera aia si am dat gentile laoparte eram convins ca acolo nu este ghiozdanul meu dar l-am gasit. mi-am luat inima in dinti si m-am trezit. De mentionat ca intre timp, cand eram in masina, l-am suant pe cel care m-a lasat la benzinarie era cu prietenul lui dar numai stiu ce mia zis ca e prin ora sau ca nu vine, nu stiu, iar apoi l-am intrebat pe cel ce conducea, daca nu cumva el fusese pedepsit in austria, si el a zis ba da, am scapt lejer, parca pentru crima, nu? el nu stiu exact daca a confirmat dar povestea ca era super ok acolo, avea paturi libere dormea unde vroia el,. Cam atata, Hiu..... Atat de profund incat l-am scris. Visul l-am terminat acum o ora si jumatate. In timp ce scriam incercam sa deduc reactile voastre cititorului si parca ma desconsideram gandinduma ca in opinia voastra visul meu nu ar avea mare importanta sau relevanta, nu stiu ! dar totusi l-am scris si as vrea niste raspunsuri. Va multumesc ! si scuzati felul prin care l-am scris, a fost oportun momentul si parca nu m-am oprit din scris. Totul a plecat de la a raspunde altui vis altei persoane cu o mica nedumerire asemanatoare. Peace !
Trimiteți un comentariu