7 mai 2012

Ajutor pentru copiii cu dizabilităţi de învăţare



Parte favorit de şase ani a lui David de zile este timpul poveste. El iubeşte atunci când mama citeste-l, şi el nu are nici probleme amintirea a ceea ce el aude. Dar David are o problemă. El nu poate citi pentru sine. De fapt, orice activitate care necesită îndemânare vizual-l frustreaza.
Sarah este in anul al treilea de scoala, dar scrisul ei este deosebit de neglijent. Scrisorile ei sunt slab formate, iar unele dintre ele sunt scrise înapoi.Adăugarea de la preocuparea părinţilor este faptul că Sarah are probleme in a scrie chiar numele ei propriu.
Josh, un adolescent tineri, nu de bine în fiecare subiect la şcoală, cu excepţia matematica. Conceptul de valori numerice complet el nedumereste. Doar uita la numerele de Josh face furios, şi atunci când el se aşează să facă temele matematica, dispoziţia lui se deteriorează rapid

Ce este în neregulă cu David, Sarah, şi Josh? Sunt pur şi simplu leneş, încăpăţânat, probabil lent la minte? Nu la toate. Fiecare dintre acesti copii este normal să inteligenta peste medie. Cu toate acestea, fiecare este, de asemenea, afectată de o dizabilitate de învăţare.David suferă de dislexie, un termen care se aplică o serie de probleme de citire. Dificultate extremă a lui Sarah, cu scris, se numeşte Disgrafia. Josh şi incapacitatea de a înţelege conceptele de bază ale matematica este cunoscut sub numele de discalculie. Acestea sunt doar trei dizabilităţi de învăţare. Există mult mai multe, şi unii experţi estimează că în total au afecta cel putin 10 la suta din copiii din Statele Unite.

Definirea handicap de învăţare 

Desigur, la cele mai multe ori tinerii găsesc de învăţare pentru a fi o provocare. De obicei, deşi, acest lucru nu indică o dizabilitate de învăţare. În schimb, este pur şi simplu demonstrează că toţi copiii au de învăţare punctele forte şi punctele slabe. Unii au abilităţi puternice de auz, ele pot absorbi informaţii destul de bine prin ascultare.Altele sunt mai mult orientate spre vizual, ei invata mai bine de lectură. În şcoală, cu toate acestea, elevii sunt grupate într-o sală de clasă şi toate sunt de aşteptat să înveţe, indiferent de metoda de predare folosită. Prin urmare, este inevitabil ca unii vor fi probleme de învăţare.
Potrivit unor autorităţi, cu toate acestea, există o diferenţă între probleme de învăţare şi simple de dizabilitati de invatare. Aceasta se explică faptul că problemele de învăţare pot fi depăşite cu răbdare şi efort. În schimb, dizabilităţi de învăţare se spune să fie mai adânc înrădăcinate. "Creierul copilului cu handicap de învăţare pare să perceapă, proces, sau să vă amintiţi anumite tipuri de activităţi mentale într-un mod defectuos", scrie doctorii. Paul şi Estera Wender. *
Totuşi, o dizabilitate de învăţare nu înseamnă neapărat că un copil este handicapat mintal. Pentru a explica acest lucru, Wenders a desena o analogie cu oameni ton-cu deficienţe de auz, care nu pot distinge diferenţe în smoală muzical. "Oamenii de ton cu deficienţe de auz nu sunt creier-deteriorat şi nu este nimic in neregula cu auzul lor", scrie Wenders. "Nimeni nu ar sugera că surditate ton este din cauza lenei, de predare săraci, săraci sau de motivare." Este la fel, spun ei, cu cei care sunt de învăţare handicap. De multe ori, dificultatea se concentrează asupra unui aspect particular al învăţării.
Aceasta explică de ce mulţi copii cu dizabilităţi de învăţare au medie peste medie inteligenta, într-adevăr, unii sunt extrem de luminoase. Este acest paradox care alertează adesea medicii la posibila prezenţă de o dizabilitate de învăţare. ? Cartea de ce este copilul meu având probleme la Scoala explică: "Un copil cu un handicap de invatare funcţionează doi sau mai mulţi ani sub nivelul aşteptat pentru vârsta lui şi IQ-ul lui evaluate."Cu alte cuvinte, problema nu este pur şi simplu faptul că copilul are probleme să ţină pasul cu colegii săi. Mai degrabă, performanţa sa nu este pe picior de egalitate cu potenţialul său propriu.

Furnizarea de ajutorul necesar 

Efectele emotionale ale unui handicap de invatare combinate de multe ori problema. Când copiii cu dizabilităţi de învăţare, care sunt prost face în şcoală, ele pot fi considerate ca eşecuri de către profesorii lor şi de colegi, poate chiar de propria familie. Din păcate, mulţi copii astfel de a dezvolta o imagine de sine negativa, care pot persista pe masura ce cresc. Aceasta este o preocupare valabil, deoarece dizabilităţi de învăţare, în general, nu se duc departe. # "dizabilităţi de învăţare sunt dizabilităţi de viaţă", scrie Dr. Larry B. de argint. "În acelaşi handicap, care interfera cu lectura, scrisul, aritmetica si de asemenea va interfera cu sport şi alte activităţi, viaţa de familie, si obtinerea, împreună cu prietenii."
Este esenţial, prin urmare, că şi copiii cu dizabilităţi de învăţare primi sprijin parental. "Copiii care ştiu că părinţii lor sunt susţinători puternici pentru ei au o baza pentru dezvoltarea unui sentiment de competenţă şi a respectului de sine", spune cartea Parenting un copil cu un handicap de invatare.
Dar pentru a fi avocaţi, părinţii trebuie să examineze în primul rând propriile sentimente. Unii parinti se simt vinovat, ca şi cum acestea au fost cumva de vină pentru starea copilului lor. Alţii panică, simţi copleşit de provocările în faţa lor. Ambele aceste reacţii sunt nefolositoare. Ele ţin părinţii imobilizat şi împiedica copilul de la obţinerea de ajutor are nevoie.
Deci, dacă un specialist calificat stabileşte că copilul dumneavoastră are o dizabilitate de învăţare, nu dispera.Amintiţi-vă că şi copiii cu dizabilităţi de învăţare au nevoie doar de sprijin suplimentar într-o calificare specifică de învăţare. Ia timp pentru a deveni familiar cu toate programele care ar putea fi disponibile în zona dvs. pentru copii, care sunt de învăţare handicap. Multe şcoli sunt mai bine echipate pentru a face cu astfel de situaţii decât au fost ani în urmă.
Experţii subliniază că ar trebui să laude copilul dumneavoastră pentru orice realizari, indiferent cat de mica. Fii generos cu recomandare. În acelaşi timp, nu neglija disciplina. Copiii au nevoie de structură, iar acest lucru este cu atât mai adevărat de cei care sunt de învăţare handicap. Lasa copilul tau sa stie ceea ce vă aşteptaţi, şi ţineţi la standardele stabilite tine.
În cele din urmă, să înveţe pentru a vedea situaţia realist.Cartea părinte un copil cu un handicap de invatareilustrează felul acesta: "Imaginati-va la restaurantul tau preferat si comanda scallopini mânzat Când chelnerul pune placa în faţa dumneavoastră, veţi descoperi rack de miel Ele sunt atât mâncăruri delicioase,.. dar au fost pregătite pentru mânzat Multi parinti au nevoie pentru a face o schimbare mentală în gândirea lor, ar putea să nu au fost pregătite pentru miel,. dar veţi găsi că este minunat. Deci, aceasta este atunci cand te ridica copiii cu nevoi speciale. ".
Trimiteți un comentariu