22 mai 2012

Cat de dreapta este legea in Romania?



          Locuiesc in Cluj-Napoca, intr-un cartier rezidential, intr-o casa pe care parintii mei au cumparato dupa revolutie (caderea regimului comunist)... Cand s-a cumparat casa de la Costruct-Ardealu, am fost sfatuiti sa cumparam odata cu casa si imprejmuirea (gardul), caci cand se vor vinde terenurile sa avem prioritate la ele. Atentie; casa inainte de a confisca si a colectiviza comunisti..., era o cazarma (pichet) militar, iar in fata casei peste drum actuala baza sportiva fusese, teren de calarie. Dupa parerea mea apartine tot statului. In perioada comunista au locuit in aceasta casa mai  multe famili, cinci la numar. Dar dupa revolutie ele au fost vandute fostiilor chiriasi, actualmente proprieteri fint doi, eu si inca o familie.

   In anul 2009 spre surprinderea mea au venit asa cum se numeau ei: mostenitorii, o doana din Ungaria care mostenise, peste noapte terenul din fata casei  (curtea).  Ajunsi in tribunal pentru o servitute favorabila, nu de 1 metru cum si-ar dori mostenitoarea peste noapte ci unul decent care sa permita si parcarea auto...

 Insa din Septembrie 2009 eu am inceput sa am tot felul de probleme: vecinul din stanga al terenului a semnat o hartie ca este de acord sa cedeze terenul, vecinului mostenitor peste noapte care se afla in partea dreapta a mea. Ambi vecini, consider ca ma hartuiesc, clar si vizibil:

- in Iunie 2010 asa zisul mostenitor al terenului, isi renoveaza casa si imi darama gardul de plasa ce delimiteaza terenul meu de al lui, am chemat politia insa domnia sa, si-a pus muncitori sa ridice gardul inapoi. Dupa ce politia a constatat plangerea mea, acest mostenitor ma ameninta cu bataia. Mama mea ia spus domnului sa nu se mai ia de mine caci altfel in da in judecata pentru molestare, astel sa potolit vizibil doar;
-in August 2010 imi dispare in mod misterios un caine maidanez de culoare neagra din curte;
- in Octombrie 2010 imi aduc un alt caine, unul de lup, dar in Martie 2011 si acesta moare otravit ca printr-un mister ne neinteles, in zona asta care este plina de caini, doar al meu moare ortavit cu spume la bot.
- in Ianuarie 2010, am avut neplacerea sa vad ca casa (imobilul) imi este spart si jefuit de trei ori intr-un singur an, intr-un interval de doua luni. Mai mult, la a treia spargere eram acasa, individul care mi-a spart casa era cu o ranga in mana, am reusit cu nepotul meu sa il imobilizam si sa chemam politia, fata de agentul de politie, individul recunoaste ca el a spart casa si celalalte doua dati. In acelasi mod miraculos primesc la scurt timp de la politie o scrisoare prin care sunt anuntat, aprobarea treceri dosarului in evidenta cu autori nedescoperiti, cercetariile urmand a fi reluate in cazul aparitiei unor evenimente noi.....(cum poate fi posibil asa ceva)?
- incepand din Octombrie 2011 fiind la comun cu apa platest familiei din partea stanga a mea, cate doua luni de apa, caci nu stiu cum raman cu apa in urma, desi vad factura care de examplu este de 134 roni eu platesc 60 roni, eu  fiind doar o singura persoana, iar in familia stanga, trei persoane, iar cealalta familie doua persoane. De fiecare data cand cer sa imi semneze cati bani am dat se refuza categoric acest lucru, se profita de faptul ca sunt singur si nu am martori de fata, tot odata anul trecut acest individ din vecini, tata a unui copil si cu nevasta, a facccut scandal in fata usi mele injurandu-ma, discriminandu-ma si in acelasi timp amenintandu-ma;
 -in 12.05.2012 fiind sambata, in spatele casei am facut un picnik alaturi de trei amici, unde am ascultat muzica atat de tare incat puteam sa aud in fata casei cum latra cainele vecinei sin stanga. Vecina pe care de fapt a si deranjat-o ca eu ascult muzica afara la ora 15:30. Ea a chemat politia fara sa imi zica nimic. In spatele casei am fost legitimat de catre agentul de politie. Datele mele de buletin fiind scrise intrun carnetel de catre agentul de politie. Dupa care  a plecat, insa abia marti urmatoarea saptamana aflu ca mi sa intocmit un proces verbal de 200 roni. Desi acest proces verbal nu a fost intocmit fata de mine apare la semnatura (refuza sa semneze). Si asta consider un abuz de putere, fals in alt si marturie mincinoasa. Doar vecini mei au stat in strada la povezti cu agentul de politie dupa ce ma legitimase.

           Acestea fiind spuse, ce ma-ti sfatui sa fac? Catt de sigura e justitia in Romania? Am vre-o sansa la putina liniste si odiha? Inafara de Dumnezeu, exista om care ma poate ajuta in problema asta?
            Va multumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns acestor intrebari....
                                                                                              Triff Petty
Trimiteți un comentariu