10 mai 2012

Depresia-Cum se simte?



"M-am trezit într-o dimineaţă când aveam 12 ani", isi aminteste James, * ", se aşeză pe marginea patului meu, şi întrebat," este astăzi ziua în care am muri? "Iacov a fost în strânsoarea de depresie majora. "Fiecare zi din viata mea," spune James 30 de ani mai târziu, "m-am luptat cu această boală emoţională şi mentală." James simtit atat de lipsit de valoare atunci când era tânăr, care a rupt fotografiile sale din copilarie. "Eu nu cred chiar că am fost demn de amintit," îşi aminteşte el.
Deoarece noi toţi lupte cu sentimente de tristete, ocazional, am putea concluziona că am înţeles ceea ce depresia este despre toate. Dar cum nu-l simt de a avea depresieclinica?

O crude Intruder

Mai mult decât doar o vraja de blues melancolie, depresie clinica este o perturbare gravă, care împiedică de multe ori o persoană de la desfăşurarea activităţilor de zi cu zi.
De exemplu, pentru mai mult de 40 de ani, Alvaro a fost afectată cu El explică: "depresie meu a făcut dificil pentru mine de a face cu opiniile altora", frica, confuzie mentala, angoasă, şi tristeţe adâncă. ". Am simţit întotdeauna responsabil de tot ceea ce a mers prost "El descrie depresia ca" având o durere cumplită, fără a şti unde se află durerea, frica, fără să ştie de ce şi cel mai rău, de toate, absolut nici o dorinta de a vorbi despre el. ". Acum, deşi , el a găsit o oarecare uşurare. El cunoaşte cauza simptomelor sale. El spune, "Ştiind că şi alţii au aceeaşi problemă pe care am sa ma facut sa ma simt mai bine."
În Brazilia, 49 de ani, Maria a fost afectat de depresie, care a cauzat insomnie, durere, iritabilitate, iar Când starea ei a fost diagnosticată pentru prima dată ", un sentiment aparent nesfarsita de tristete.", Maria a fost eliberat pentru a pune un nume la cauza ei suferinţă. "Dar apoi am devenit mai anxios", explica ea, "pentru că atât de puţini oameni să înţeleagă de depresie şi-l poartă un stigmat."

Nimic nu sa fii trist despre?

Desi depresia are, uneori, un declanşator evident, de multe ori deranjează pe viaţa unei persoane, fără avertisment."Viaţa ta este brusc întunecată de un nor de tristeţe pentru nici un motiv aparent,", explică Richard din Africa de Sud."Nimeni nu ştii a murit, şi nimic nu a avut loc suferinte. Cu toate acestea, vă simţiţi deprimaţi şi apatic. Si nimic nu se va face nor merge departe. Sunteti coplesiti de sentimente de disperare, şi nu ştiţi de ce. "

"Viaţa ta este brusc întunecată de un nor de tristeţe pentru nici un motiv aparent"
Depresia nu este nimic să-ţi fie ruşine de. Cu toate acestea, Ana în Brazilia simţit ruşine de a fi diagnosticate cu depresie. "De fapt, opt ani mai târziu, mă simt încă ruşine de mine însumi", recunoaste ea. În special, ea consideră că este dificil de a face cu durere emotionala."Suferinţa este uneori atât de intensă", explica ea, "că simt durere fizică. Toate muşchii în corpul meu rănit "În astfel de momente. Este aproape imposibil să ieşi din pat. Şi apoi există momente când Ana nu se pot opri din plans. "Am suspin, cu o asemenea intensitate şi a devenit atât de epuizat", spune ea, "că se simte ca şi cum sângele mi-a oprit circula."
Trimiteți un comentariu