16 sept. 2012

E bine de stiut :)


  Toate articolele din acest blog au o aprobare de a fi publicate de catre anumiti profesori ai Universitatii, de asemenea pentru a stii unde pot fi gasite aceste articole sau fraze, la fiecare final de articol sau capitol aveti la dispozitie Bibleografia. Daca doriti informatii puteti sa scrieti si sa comentati  aici pe blog chiar daca aveti la dispozitie si o adresa de e-mail si numar de telefon. Insa va rog respectos sa pastrati un vocabular decent si lipsit de jigniri. https://www.facebook.com/pettytriff
                                     Multumesc anticipat pentru intelegere!

Acesta este un raspunsul pentru o persoana ce nu are curajul de a-si expune parerea public, de aceea tin a ii aduce la cunostiinta faptul ca: ar trebui sa faca diferenta intre a plagia, a copia si a expune un articol in nume personal. (aici daca gresesc va rog sa ma corectati)...
- A PLAGIA: este a culege o fraza sau un text ce nu iti apartine dintr-o lucrare si al face cunoscut in nume propriu.
- A COPIA: este acelasi lucru, culegerea de idei dintr-o lucrare , cuvant cu cuvant.
-Articol in nume personal: la fiecare sfarsit de articol apare numele celui ce posteaza articolul, insa la sfarsit de capitol apare o scurta bibleografie, de unde poti sa cauti afirmatiile si continutul aticololui postat. De ce in nume personal? Deoarece nu sunt un copi-paste, ci au fraze sau texte intregi din diverse lucrari, care sunt comentate sau dezvoltate.
 Mai exact: pentru a scrie un articol ai nevoie de un subiect, subiectul cel mai usor poate fi ca si in cazul de fata studiul care il aprofundezi; PSIHOLOGIA.

Adaug:Nu ma simt acuzat, nici nu ma deranjeaza afirmatia celui ce mi-a zis ca: fac doar copi-paste si ca toata lumea stie. Dar am simtit nevoia sa aduc un argument real in fata aceste pareri personale. Ceea ce ma deranjat este faptul ca acesti cineva a vorbit in numele unui numar de persoane, iar in realitate eu nu am auzit nimic de la acel numar de persoane ca as plagia sau copia ceva. 
De asemenea cum eu nu ma pot pronunta in anumite domeni nici pe departe macar verbal, deoarece nu am pregatirea necesara cum ar fi in domeniile: mecanic, medicina sau geografie si altele, evident ca tot asa consider si in cazul de fata ca nu ar trebui sa mi se aduca diverse afirmatii ce eu le pot numii atunci cand sunt facute publice ca si; Defaimarea Imaginii Personal...
Nu afirm ca s-a facut asta, insa a fost oarecum neplacut sa fiu suspectat de o persoana publica.


Articolul de care mi sa zis ca l-am copiat de fapt apare  la inceputul acestui blog postat in 2009, iar cel pe care l-am vazut pe un alt site , este postat in 2011. Cauta, analizeaza si apoi gandeste....http://pettycluj.blogspot.ro/2009/06/motanul-meu.html
Trimiteți un comentariu