14 oct. 2012

Weekendul perfect!


    Cu cat dragostea mi se pare mai parasita si mai profanata cu atat raspunsul la suflet se intareste, curatit in amorul de aseara pe care tu mi l-ai daruit. Multi admiratori concura in felul lor, la lamurirea chipului tau. Critica lor sufocata de ea insa-si imi deschide caiile cugetarii creatoare a gandurilor. Imi stimuleaza iruperea prin rafbuniri interioare spre caldura ta. Daca in trecut eu cautam sa evadez din formele alterate ale iubirii trecatoare, azi cand totul mi se pare minumat, chiar si asa cu toate problemele pe care le am, imi aflu demnitatea si libertatea, dar in unicul refugiu al sufletului meu... (Suficient despre mine)    :)
     Ce este scris cu rosu este in originalul lui fara sa il mai recorectez in Word si fara sa il regandesc, posibil sa mai fac asta, sa imi expun intamplariile de viata pentru  a da lecturii un inceput mai bun:

Cam asta a fost azi restul e doar lectura:
Cîmpul problematic al psihosociologiei opiniei publice ca demers particular al psihologiei
sociale
Obiectul de studiu al subdisciplinei se focalizează pe următoarele zone interogative, care încearcă să furnizeze răspunsurile la întrebările „care este/care sunt?“:
— Factorii micro sau macro sociali ai formării opiniilor, iar răspunsurile se situează pe un
teritoriu ce se întinde de la trăsăturile de personalitate si raporturile interpersonale pînă la
sistemul de norme, valori sociale si registrul mentalitătilor.
— Structurarea opiniilor:
— în opinii dominante sau subordonate, în functie de influenta pe care o dobîndesc;
— opinii formative sau informative, conform continutului pe care îl promovează.
— Metabolismul curentelor de opinie: cum si de ce se articulează opiniile si cum evoluează
în timp (sunt ascendente, descendente sau conservative), toate jucînd un rol explicativ si furnizînd o întelegere coerentă a realului.
— Rolul opiniei publice în procesul comunicării sociale: descriind dacă blochează sau
facilitează informarea autentică prin retelele sociale.
— Functiile sociale ale opiniei publice:
—-normativă, prin care se impune cadrul valoric si normativ al societătii;
—de socializare, internalizînd acest cadru;
—-de control social, prin care se sanctionează abaterile de la standardele colective,
asigurînd echilibrul social;
—participativă, mobilizînd la actiune;
—decizională, prin care orientează si conferă sens actiunii;
—-de fluidizare a comunicării sociale, contribuind la sporirea informatiilor vehiculate în
cîmpul social.
— Publicul sau grupurile tintă ale curentelor de opinie, propunîndu-si să identifice cine sunt
actorii sociali vizati de către curentele de opinie:
—institutii;
—personalităti politice;
—mediile;
—-anumite categorii sociale (precum pensionarii sau adolescentii).

Trimiteți un comentariu